poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Rozdanie na dobry początek:)

Witajcie moi kochani:) Właśnie zaczynam moją drogę w świat blogosfery. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie pozytywnie:) Na dobry początek chciała bym ogłosić rozdanie. Nagrodą będzie woda toaletowa Enigma. Jestem Ciekawa czy używałyście jej wcześniej? Przypadł Wam do gustu ten zapach?

Uwodzicielski wdzięk róży i rozkwitającego nocą jaśminu łączy się ze zmysłowością paczuli, nadając kompozycji intensywności i głębi. Ten zapach sprawi, że odkryjesz w sobie czarodziejkę. 50 ml

Jak ją zdobyć?? To proste:)
1. Wystarczy dodać mojego bloga do obserwowanych 
2. Polubić go na facebooku
3. Napisać komentarz dlaczego to Ty być chciała dostać tą wodę:) oraz podać swoje profile z których obserwujecie mój blog i z którego go lubicie:) oraz podać swojego maila.


Regulamin
1.Uczestnikiem konkursu może być każdy kto spełni wyżej wymienione warunki
2. Konkurs trwa do momentu gdy liczba lajków i osób obserwujących będzie wynosiła 300
3. Sponsorem nagrody wartej 119,00zł jestem ja czyli właścicielka bloga
4. Wygra osoba która przekonana mnie swoim komentarzem, że to właśnie ona powinna dostać ten piękny zapach :) 
5. Zwycięzce poinformuje drogą mailową o wygranej jeśli nie odpisze do tygodnia nagroda przypadnie komuś innemu :)




7 komentarzy:

  1. Witam!!!!
    Chciałabym dostać tę wodę bo... jestem pierwsza! ;) Poza tym z opisu Twojej osoby widać, że czeka nas ciekawy nowy blog ;)
    Obserwuję jako Zaneta,
    na Fb : Żaneta M. ,
    mój e-mail: milc.zaneta@gmail.com

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogosferze ';)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie przepadam za tą wersją wole dare to dream

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miłą chęcią wezmę udział w tym rozdaniu:)
    obserwuję bloga jako: Julia Małgorzata Sternik
    polubiłam na FB jako: Julia Małgorzata Sternik
    Chciałabym wygrac tę wodę, gdyż lubię testować i sprawdzać nowe nuty zapachowe, a ta bardzo mnie kusi ze względu na kształt buteleczki, myslę, że jest to kosmetyk dla kobiety odważnej i zmysłowej.. taka właśnie poczułabym się gdybym otuliła sie tym zapachem :)

    maugorzatka.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak najbardziej się zgłaszam :)
    obserwuję jako Ewelina Wróbel
    na FB jako Ewelina Wróbel
    meil: ewelina.wrobel.zp@gmail.com

    chciałabym wygrać, ponieważ podoba mi się twój blog i planuję na nim zostać, poza tym uwielbiam zapach jaśminu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako niissley90
    na FB jako Kasia P
    niissley90@gmail.com
    Chciałabym dostać tą wodę, ponieważ własnie mi się kończy ta której używam obecnie i poszukuję nowego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie spróbuję :)
    obserwuję jako eurcynia
    na FB jako Kasia M.
    meil: kateblue1@gmail.com
    banner do rozdania u mnie: http://eurcyniasbeauty.blogspot.com/

    chciałabym wygrać, ponieważ będzie to świetny prezent na dzień mamy, moja mam uwielbia te perfumy !

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię na fb:Bernadeta Bomba
    obserwuję:bernadeta bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    W opisie tego zmysłowego zapachu można wyczytać, iż dzięki niemu odkryję w sobie czarodziejkę a ja tak bardzo lubię czarować....Dzięki zapachowi przenosić się w ekscytujący świat bogactw o jakich się nie śniło, odkrywać zapach swoich marzeń. Dać się ponieść orzeźwiającym aromatom i wirującym słodkim akordom. Otulić się woalką zmysłowości i seksapilu. Pobudzić zmysły fantazyjną, wysublimowaną kompozycją egzotyki i klasyki. Zwracać na siebie uwagę, dodać sobie tajemniczości, uwodzić romantyczną żywiołowością...Czy woda toaletowa Enigma temu sprosta? sądzę, że tak i mocno trzymam kciuki, by do mnie trafiła.

    OdpowiedzUsuń